Artykuły i poradniki Meetings Week Poland 2015:
Meetings Week Polska 2015: Przemysł spotkań to branża warta uwagi i inwestycji
M-S-M
Kilka słów:
Przemysł spotkań w rozwiniętych krajach Unii Europejskiej odpowiada za 3 do 4 proc PKB. W Polsce, według najbardziej optymistycznych danych, wskaźnik ten waha się w okolicy 2 proc. Stymulowanie rozwoju tego sektora to zatem gra o zwiększenie PKB o 1 - 2 procent oraz o stworzenie tysięcy nowych miejsc pracy. Fakt ten szczególnie dobrze uświadamiają sobie przedstawiciele branży i goście cyklu Meetings Week Poland.
Meetings Week Poland 2015 i akcje towarzyszące
M-S-M
Kilka słów:
Przypominamy, iż w poniedziałek 16 marca startuje trzecia edycja Meetings Week Poland – wydarzenia realizowanego przez organizacje i instytucje reprezentujące przemysł spotkań w Polsce. Merytorycznym konferencjom towarzyszą znane już z poprzednich lat akcje CSR: „Książka oddana – radość przekazana” oraz „Obiegnij Narodowy”. Ponadto specjalnie dla MWP 15 uruchomione zostanie bezpłatne konto testowe na platformie monitoringu sieci Brand24.
Ruszyła rejestracja na Meetings Week Poland 2015
M-S-M
Kilka słów:
W marcu odbędzie się trzecia edycja Meetings Week Poland. – Chyba nie ma już osoby w branży, która nie wie, czym jest Meetings Week – mówi Wojciech Liszka, prezes MPI Poland. W programie tygodnia znajdują się merytoryczne konferencje związane z poszczególnymi sektorami rynku spotkań oraz eventy towarzyszące.
Imprezy turystyczne w Polsce w 2015 roku
M-S-M
Kilka słów:
Przedstawiamy Państwu kalendarz najpopularniejszych wydarzeń dla branży turystycznej odbywających się w Polsce w 2015.
Strona: 1